La setmana passada, els alumnes de 3r i 4t de primària vam anar d’excursió a Collbató.

A l’arribar vam esmorzar i jugar una estona fins que va ser l’hora de dirigir-nos cap a les coves.

Al llarg del trajecte, vam poder gaudir d’unes fantàstiques vistes i d’una agradable però intensa caminada fins a les coves, amb gairebé 300 escales!

Un cop allà,  els monitors ens van explicar com es van formar i qui varen ser els seus primers habitants. També vam conèixer el significat de la paraula ‘salnitre’ que dona el nom a les coves i quines utilitats tenia. Vam seguir el recorregut cap al seu interior tot observant estalagmites, estalactites, columnes, banderes i d’altres formacions espectaculars que han trigat milers d’anys en formar-se. Ens van sorprendre el munt de llegendes que existeixen sobre aquestes coves, algunes més creïbles que d’altres.

En acabar la visita vam emprendre el camí de tornada, que aquest cop va resultar més fàcil ja que era de baixada.

Finalment, vam carregar les piles tot dinant i jugant amb els companys.

Tots coincidim en que va ser una experiència única i molt enriquidora, ho vam passar d’allò més bé!!